Intermodulazione passiva di cumpunenti RF

U rapidu sviluppu di e cumunicazioni mobili hà ancu migliuratu a putenza di trasmissione è a sensibilità di ricezione di i sistemi di cumunicazione, è pò esse assai signali di frequenze diverse in u stessu canali di trasmissione. Sutta cundizioni d'alta putenza, certi cumpunenti passivi chì eranu urigginariamenti pensati à avè caratteristiche lineari, cum'èfiltri, duplexers, connettori, antenne è cavi di trasmissione, tutti presentanu caratteristiche non lineari. Per quessa, hè pussibule di pruduce modulazione trà signali di frequenze differenti. Questa hè l'intermodulazione passiva.

1

In stazioni di basa cellulare cum'è Global Mobile Communications (GSM), Sistemi di cumunicazione di dati (DCS), Sistemi di serviziu di cumunicazione persunale (PCS), è stazioni di paginazione, per via di a grande putenza di trasmissione,duplexers, RF coaxial, cunnettori, è l'antenni sò usati in u canali di trasmissione, è u sistema hè duplex (vale à dì, u canali di trasmissione multi-carrier hè ancu un canale di ricivutu), cusì l'intermodulazione passiva hè generata in u sistema.

2

Cum'è un fabricatore di cumpunenti RF, Jingxin pò furnisce un PIM bassuduplexers, èconnettori, Sè vo vulete sapè più dettagli nantu à i prudutti rilativi, vi sò benvenuti à visità u web:Chengdu Jingxin Microwave Technology Co., Ltd. More details can be inquired @ sales@cdjx-mw.com.


Tempu di post: 16-Jan-2024